Thursday, June 23, 2011

Laskigt

I lordags hande nat laskigt. Jag och sonen var pa H&M och handlade lite. Vi stod i kon nar tjejen framfor oss borjar ga lite konstigt baklanges. "Vad gor hon nu da?", tankte jag. Da ser jag att hennes ogon och forstar pa en gang vad som haller pa att handa...Hon svimmar!

Det var ingen dalig small heller, hon ramlar baklanges och slar ordentligt i huvudet. Jag har ju min son med mig, men jag kastar mig fram till henne samtidigt som en i personalen kommer fram. Nan sager "what do we do?" och jag sager saklart till dem att ringa 911. Hon vaknar till ganska fort och staller sig upp, lite forvirrad sa vi far beratta vad som hande.
Hon drar fram telefonen och ringer nan. Da ser vi att hon bloder fran bakhuvudet. Hon hade namligen en massa metallclips i huvudet (sana frisorer anvander, och ja, tjejer gar ut med bade papiljotter och clips i haret har) och en av dem maste ha gjort hal i skinnet nar hon ramlade. Detta verkar inte spelat nagon roll da hon bara lamnar affaren i en valdig fart innan ambulansen hunnit komma.

No comments: