Friday, June 3, 2011

Det funkar!

Det verkar som att jag listat ut hur man far upp bilder har iallafall. nu kanske man ska saga till sina vanner att man har en blogg ocksa sa man slipper blogga for sig sjalv.

Min man lyckas alltid med de roligaste/konstigaste/jobbigaste situationerna..Forstar inte att han jamt lyckas. I sondags tex sa var vi pa bio. Vi hade parkerat i ett parkeringshus och nar man aker ut sa satter man in nan biljett sa att "armen" oppnas och man kan kora ivag..bara det att han sager att han behover betala med ett kort (trodde maskinen tog kontanter) och han som aldrig anvander sitt bankomatkort fragar efter mitt. Jag ger honom det svenska visakortet och vad hander...jo DET FASTNAR...pust...ingen jobbar i parkeringshuset eftersom det ar sondag och de oppnar inte forran pa tisdagen sa det vara bara att smsa min storebror (alltid en raddare i noden) eftersom jag inte kan ringa sverige utan telefonkort och ber honom ringa banken och sparra mitt kort..sa nu far jag vanta nagra veckor innan kortet kommit till mamma och hon fatt ivag det till mig.

1 comment:

Trillingnöten said...

Vilken typiskt grej! :) Sånt där händer ju bara när det är minst lägligt (som en söndag!)