Friday, August 26, 2011

Vilken vecka

Borjade ju bra med fodelsedagen...sen har det bara gatt utfor, och final blir det pa sondag med en hurricane som nog ingen missat.
Men for att borja fran borjan...mandag natt tyckte var granne (med hunden) att det var dags att aka fyrhjuling...han borjade vid 9. nar han vid tva tiden stog utanfor och bara gasade samtidigt som hunden blir helt tokig, fick bade jag och mannen spel. Slutade med att jag sov i 4 timmar.
Vaknade med en forkylning vilket inte gjorde dagen battre. En jordbavning nar man ar pa 33e vaningen var ju dessutom inte nog..kom hem helt slut och satter pa min nya dator (tre dagar gammal) och ser att skarmen ar trasig...en stor spricka i den,ca en fjardedel av skarmen kan man inte se nat pa....PUST.

Sa efter en tuff vecka gick jag och unnade mig lite klader...inser sen att kassorskan scannat en troja tva ganger, sa det vara bara att ga tillbaka innan hemfard.
Antligen hemma och det ar fredag. Hade velat aka till Ikea igen men mannen behovde stanna lange pa jobbet sa jag hinner nog inte det. Sen blir det till att stanna inne hela helgen da de varnar for oversvamning redan fran kl 11 imorgon bitti. Pa sondag ar det dags for Irene, sa det blir val till att satta kastrullen pa huvudet och gomma sig i badkaret.

No comments: