Thursday, August 4, 2011

Hur gar det egentligen..?

Med lchf gar det jattebra! Ater gott och mar bra gor jag. Tror jag gatt ner nat kilo men lite svart att saga eftersom jag kopte en vag en vecka in och den ar dessutom inte digital (tog den billigaste=) men jag vager iallafall mindre an i Sverige nar jag holl pa att ramla av vagen nar jag sag hur mycket jag vagde...

Min kompis har fortfarande inte fatt barn, hon vantar pa en liten tjej den har gangen efter att ha tre pojkar sedan innan, sa alla tycker det ar jattespannande!

Jobbet gar bra det med, vet ju inte som sagt hur lange jag far vara kvar men jag jobbar pa sa lange.

Sonen mar utmarkt, han blir bara mer och mer pappig for var dag..kanner mig lite utanfor ibland och det ar lite ovant eftersom jag haft honom for mig sjalv i ca tva ar, men jag jatteglad att dem ar sa nara varandra nu.

No comments: