Sunday, August 21, 2011

Helgen

vilken bra helg det varit. Igar kopte vi dator, sen akte vi till South Street och at middag. Ah vad jag skrattade nar jag bestallde en bacon cheeseburger utan brod for servitoren sag ut som ett stort fragetecken. Roligare blev det nar jag bad om majonnas istallet for deras house dressing, han var tvungen att fraga tva ganger for att vara saker pa att det var det jag ville ha. Efter maten akte vi till parken och tittade pa folk. Idag har vi skaffat internet, som forhoppningsvis kommer igang imorgon, sen blev det chuckee cheese sa sonen (och mannen) fick leka av sig. Jag har dessutom hunnit uppdatera min cv och skickat in den for ett forhoppningsvis nytt jobb. Nu ar det snart dags for en film. Ett filmtips forresten ar "Precious". Sager inget mer an att den bara maste ses.

No comments: