Friday, July 1, 2011

Trottsamt

For att gora en lang historia kort sa slutade var son pa hans daycare igar...de ringde efter lunch och berattade att han hade blivit traffad i ansiktet med en mopp nar en larare skurat golvet.
Detta later kanske som att det kan ha varit en ren olycka, men eftersom de sa en sak till mig och en annan till min man om hur det hande, sa slutade det med att min man sa att vi aldrig kommer dit igen.
Dessutom hade vi en incident med den andra lararen dar for bara nagra veckor sedan, da var son berattade for mig att hans larare slagit honom i huvudet...nu ar ju var son bara 3.5 och det var lite svart att fa ut mer om vad som hant fran honom,(kunde ha varit en klapp for att han varit duktig) men vi rapporterade sjalvklart till chefen pa skolan.
Sa nu ar bollen i rullning med anmalan hit och dit, fa tillbaka var deposit mm mm..pust och ston sager jag bara! Dessutom maste vi ju nu hitta ett nytt daycare och sonen maste borja om pa nytt med kompisar och larare osv ... angest!

2 comments:

Anna said...

Hoppas det löser sig! Hur gamla är du och din make om man får lov att vara nyfiken? :D

Swedish Army Wife said...

Men vad är det jag hör, slår de barnen på daycare där? Fy så hemskt, hoppas ni hittar ett annat.