Monday, July 25, 2011

Lchf

Nar jag flyttade hit i mars lovade jag mig sjalv att jag skulle ta tag i min vikt...har gatt sadar maste jag saga da jag varken varit motiverad med kosten eller traning. Nu har motivationen kommit till kosten sa jag har bestamt mig for att kora med lchf.
Ni har sakert hort talas om det och manga ar skeptiska, men jag tror verkligen att det funkar om man gor det ratt. Det varsta som finns ar ju att ga och vara hungrig hela tiden och med den har metoden slipper man det. Jag borjade i onsdags och har an sa lange inte kant av nagra "bi-effekter". Jag var och handlade haromdagen och insag att det ar ju socker eller corn syrup i allt. Skulle kopa kokosflingor men tom dem ar sotade...sen hade jag problem med att allt ar "low fat" vilket ar precis tvartom mot hur man ater med lchf. Sa yogurt var ju hopplost. Hittade nan grekisk yogurt men den kostade over 6 dollar for en liten forpackning och det ar jag alldeles for snal for. Imorse kopte jag min iskaffe men tom den var sotad fast jag inte bett om det och jag gick dessutom tillbaka och fragade nar jag insag att den var det, men de sa att "neeej, det ar bara kaffe". Tror det var nan syrup i den sa jag fick halla ut den.
Igar blev det agg och bacon till frukost, min man var overlycklig och sa att han minsann vill att alla sondagsfrukostar bestar av det, haha