Saturday, February 25, 2012

Lördag

Bild tagen från jobbet förra veckan


Godmorgon huvudvärk! Kan jag ha sovit för mycket?
Jag var så där jobbigt trött men ändå rastlös igår kväll. Lillasyster jobbade så vi var själva hemma. När sonen somnat så började jag städa i min systers garderober..vilket fredagsnöje!
Hon har sparat på en hel del kartonger och skräp sen hon flyttade hemifrån. Sen insåg jag att jag är lite avundsjuk på hennes garderob. Hon har ju hur mycket kläder som helst!
Vi har inga planer alls för helgen och jag har ingen aning om vad jag vill göra heller.

Nu är det officiellt också att jag fick tjänsten (vikariatet) jag pratat om. Och tur var väl det med tanke på att min son började på British Mini i måndags. Det har varit lite rörigt där eftersom det är helt nyöppnat, men det verkar som att de får in nya rutiner varje dag.

Igår var jag o syrran på HMs frukostshopping. De bjöd på frulle och 20% på allt man köpte men det blev inte så mycket grejer.

2 comments:

Johanna said...

Hur kanns det att vara tillbaka i sverige??

Ahh, hade som sagt ingen aning om hur reglerna ar ang medborgarskapet...haha! Ar du Am medborgare eller har du bara greencard an?

Jenny - mammaliv i NYC said...

Grattis till jobbet! :)

Jag kanske inte är insatt nog i USAs krångliga system om medborgarskap & Green card. Det är så himla rörigt & jobbigt, haha. Ska förnya mitt greencard om 2 månader så då måste jag fråga :)