Monday, February 13, 2012

Framme i sveeeden!

Resan gick bra. Min son var däremot så exalterad att det inte blev många timmars sömn för nån av oss. Vi landade alltså tisdag morgon. 08.00 var jag på jobbet dagen efter. Det gick bättre än förväntat. Resten av veckan var jag däremot vääldigt trött. Sov bort i stort sett hela helgen, snark.

Jag har redan hunnit träffa mina allra finaste vänner, mina föräldrar och mina bästa syskon, som just nu tar hand om min son innan han börjar på dagis på måndag.

Vi åkte båda två på en förkylning också, och jag är torr som fnöske pga den torra luften. Inget man är bortskämd med i Philadelphia direkt.

Vi bor just nu hos min syster, väldigt mysigt för alla oss tror jag. Hon jobbar oftast natt så oftast går vi om varandra, men lite har vi hunnit ses ändå.

1 comment:

Madeleine i USA said...

Ny läsare på din blogg :)
Skönt att höra att resan gick.
Kan inte säga att jag hade samma angenäma resa från USA, men man kan inte få allt.. :)