Wednesday, October 26, 2011

Trottis

Har hant en del sista veckan. Syster kom ju for en vecka sen sa jag har forsokt att underhalla henne sa gott det gar. Vi har gatt runt i stan, akt till alla mojliga affarer, visat henne var min man jobbar, var sonen gar pa dagis osv.

I fredags var jag pa en intervju for ett jobb ocksa, som jag fick! Men jag tanker inte bli langvarig dar. Jobbet ar pa ett bageri (passar ju utmarkt eftersom jag bara aaalskar tidiga mornar och dessutom ater enligt LCHF hahaha). Det ligger en bit ifran bade dar vi bor sa det kommer bli lite svart att ta sig dit om jag maste jobba oppning.

Imorgon ska jag dock jobba pa kontor igen pa ett tillfalligt jobb och jag hoppas att jag kanske lyckats ordna en intervju yill ett annat jobb.
Pa sondag aker syster hem och jag har lovat att aka till Cherry Hill mall i New Jersey ca en halvtimme bort. Far se vad froken lyckas hitta den har gangen

No comments: