Wednesday, October 5, 2011

Inget nytt jobb an

Men jag ger mig inte. Idag sprang jag runt till 5 olika bemanningsforetag och det slutade med att jag hade 5 visitkort med mig hem. Inte vad jag hade tankt mig direkt.
Daremot ska jag tillbaka till ett stalle imorgon for en liten "intervju" sa det ar ju alltid nagot.

Har ni tankt pa vad jobbsokandet tar pa ens sjalvfortroende. Jag VET att jag ar duktig, att jag kan osv, men sa fort det inte gar vagen eller de sager att de inte har tid eller ring tillbaka osv sa sjunker sjalvfortroendet i botten.

Allt jag vill ar att fa jobba, det ar da jag mar som bast. Har jattesvart for att forsta de som inte vill jobba. Dessutom mar man ju annu battre av att tjana sina egna pengar. Jag mar riktigt daligt av att veta att min man ska behova sta for allt aven fast det inte ar ett problem for honom sa ar det ett problem for mig. Ar jag den enda som kanner sa?

2 comments:

Anonymous said...

Kämpa Bine.

Kämpa!

Johanna said...

Usch ja... det ar inget vidare att vara arbetssokande!! Been there, done that! Hoppas du far nat napp snart!! Hang in there! Vad vill du helst jobba med?

Jag forsokte ocksa kolla pa klippet fran aftonbladet, men ikke da.. trakigt att man inte kan se vissa saker bara for att man ar utanfor sveriges granser...:(