Wednesday, September 28, 2011

Det var det det

Som ni vet har jag haft en tillfallig anstallning, och i forra veckan fragade jag hur lange de trodde att de behovde mig. Tankte att det kan ju vara bra att planera lite..
De kunde inte ge mig ett svar for att chefen var inte inne. I mandags kom han tillbaka, men jag horde inget da heller.
Sa igar, strax innan lunch fick jag veta att jag inte behovdes langre...och jobbade alltsa min sista dag. Ni kan ju nu tanka er paniken som vaxte. Sa har ar det i det har landet tyvarr, speciellt som en "temp".

Idag har jag gjort dessa otroligt roliga sakerna som att springa runt till olika jobbsokarstallen och tillbaka till min Temp Agency for lite olika tester. Dessa tester skulle jag egentligen gjort i April, innan jag borjade men da funkade inte deras datorer.
Nar jag kom hem igen sa var det bara att slipa pa min CV. Det ar ju bara saaaa trakigt.
Om jag har tur kanske de hittar nat annat valdigt snabbt till mig, och de vet att jag helst tar en "temp to perm" eller ett fast jobb.
Imorgon blir det att soka annu mer jobb och ringa harliga samtal.

No comments: