Friday, December 30, 2011

Happy New Year?

Jahaja. Aret kommer ju inte borja pa basta satt direkt. Det visade sig att min chef var en riktig skitstovel och en fegis som helt plotsligt beslutade sig for att inte ha kvar mig pa jobbet...Han var hemma hela dagen igar och nar jag var pa vag hem fick jag ett samtal fran min agency som sa att det var min sista dag. Det enda han sagt som anledning var att " it's not a good match". nehe. Han hade inget att klaga pa och sa att jag jobbade hart. Min agency tyckte nog ocksa det hela var lite konstigt.. Pa tal om nyar sa hade jag och min man tankt att fira genom att ga ut och festa. Men vi tyckte bada tva att det skulle kannas konstigt att lamna bort var son och fira utan oss. Ar det bara jag som tycker det kanns konstigt att lamna bort sina barn pa nyar? Gott nytt ar!!

No comments: